Jakie są formy promocji?
Jakie są formy promocji? W przyjaznym tonie: Może się wydawać, że istnieją wszystkie rodzaje promocji, od noszenia książki przez cały rok i odpowiadania na pytania o nią przy każdej okazji po wykorzystanie mediów społecznościowych do dzielenia się ciekawostkami o swojej pracy. Ale tak naprawdę istnieją tylko dwa rodzaje promocji: aktywna i pasywna.
Aktywna promocja to wszystko, co robisz, aby dotrzeć do nowych czytelników – może to być tak proste, jak noszenie koszulki z okładką książki lub uczestnictwo w konwentach. Aktywna promocja to wszystko, co wiąże się z tym, że jesteś „w centrum uwagi”, więc ludzie, którzy jeszcze o Tobie nie słyszeli, mogą się o Tobie przekonać. Pasywna promocja to wszelkie działania, które pozwalają istniejącym czytelnikom wiedzieć, że Twoja książka wciąż jest na rynku i robi swoje – może to oznaczać umieszczenie linku do strony Amazona dla Twojej powieści na Twojej stronie internetowej i w podpisie Twoich e-maili lub tweetowanie linków do interesujących artykułów związanych z Twoją tematyką, aby ludzie, którzy są zainteresowani tematem od jakiegoś czasu, mogli dowiedzieć się więcej.
Jeśli jesteś zainteresowany aktywną promocją swojej książki, oto kilka świetnych sposobów, aby przejść do tego bez wydawania pieniędzy:
-Dołącz do klubów, w których zgromadzą się podobnie myślący fani danego gatunku – znajdź grupy online lub dołącz do organizacji.
Więcej na: gadges.pl