Co zaliczamy do promocji?
Kiedy myślimy o tym, czym jest skuteczny przedmiot promocyjny, nasz umysł nie przeskakuje natychmiast do czegoś, co jest specjalnie wyższej jakości niż to, co zwykle sprzedajemy. W rzeczywistości, nie jest to nawet pierwsza rzecz, o której myślimy, gdy myślimy o przedmiotach promocyjnych. Fraza „przedmiot promocyjny” jest tak naprawdę bardzo szerokim terminem. Gdybyś zapytał nas, czy ten kubek jest przedmiotem promocyjnym, odpowiedzielibyśmy, że tak – idealnie pasuje do definicji! Zapewnia on funkcjonalne zastosowanie i reklamuje firmę w sposób, który nie wymaga dodatkowego kroku, jak włączenie telewizora lub wejście na stronę internetową.
Uznaliśmy, że ten długopis jest również przedmiotem promocyjnym. Mógłby być rozdawany na imprezie z Twoim logo lub komuś, kto kupuje coś w sklepie lub online od Ciebie.
Dla nas i dla wielu firm, nie zawsze chodzi o rozdawanie ładniejszych wersji rzeczy, które już mamy dostępne; często chodzi o zapewnienie pewnej wartości dodanej za darmo. Długopis może być wykonany z lepszego materiału lub kubek może mieć zabawny kształt, który nie jest praktyczny, ale wygląda naprawdę ładnie. Ta funkcjonalność i wartość dodana jest tym, co czyni różnicę pomiędzy czymś, co jest tylko materiałem marketingowym, a faktycznym produktem, który może być używany przez klientów i pomaga.
Więcej na: adverther.pl